Långdistans och annat skit

Andra nationella idag, alltså fyra timmars stirrande på ett papper... Fyfan, ibland suger livet. Det positiva är att sportlovet äntligen börjar och jag hoppas verkligen att jag får hänga med bästa kompisen och åka upp till stockholm över valentinesday!
Långdistans har alla sagt är sjukt jobbigt, men jag och min pojkvän har det jätte bra. Klart vi saknar varandra varenda minut som går, men det stoppar mig inte från att kämpa för vårat förhållande. Ifall ni har det lite kämpigt med era långdistans, pengamessigt, kan ett tips vara att ni delar på biljetterna upp och ner. Just nu har vi inte haft några andra problem, förutom att min pappa inte stöttar mina resor helt, men han har varit helt otrolig så tack för allt pappa! Prata med era föräldrar (ifall ni är ungdomar som jag), alltid kommer det inte gå, men det måste man acceptera. Hoppas ni fått lite hjälp!
Bild på dagens outfit kommer i nästa inlägg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0